Spis treści
- Definicje
- Postanowienia ogólne
- Procedura składania i realizacji zamówień
- Dostawa
- Ceny i metody płatności
- Prawo do odstąpienia od umowy
- Ochrona danych osobowych
- Reklamacje dotyczące towarów
- Postanowienia końcowe
I. Definicje - użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.marpur.pl za pośrednictwem którego Klient może przeglądać ofertę i składać zamówienia;
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osoba prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Konsument - zgodnie z art. 22 [1] Kodeksu cywilnego oznacza osobę fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U.Nr16, poz.93 ze zm.);
- Regulamin - niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.MARPUR.pl
- Towar - produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sklepem internetowym www.MARPUR.pl a klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz.827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 144, poz.1204 ze zm.);
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.marpur.pl
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art.8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy działający pod adresem www.marpur.pl prowadzony jest przez MAR-PUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, NIP 9970044089, Regon 300481674
- Niniejszy regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji i zakupów produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania droga elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
- Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron internetowych.
- Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Klient i obciąża go osobiście.
- Klient może porozumieć się ze sklepem www.marpur.pl poprzez pocztę e-mail: biuro@marpur.pl telefonicznie pod numerem telefonu 607 462 647 w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach podanych na stronie oraz pisemnie listem na adres MAR-PUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno
III. Procedura składania i realizacji zamówień
- Do korzystania ze Sklepu internetowego i złożenia Zamówienia należy skorzystać z formularza zamówienia, dostępnego po dodaniu produktów do koszyka zakupowego.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Zamówienia składa się za pomocą formularza zamówienia, podając szczegółowe dane dotyczących płatności oraz dostawy Towarów.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe podanie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym można potwierdzić złożenie zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12:00, w soboty, oraz niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
- W przypadku pomyłek w opisie, błędów cenowych lub awarii w sklepie internetowym, Sprzedający może anulować nieprawidłowe zamówienie, po wcześniejszym powiadomieniu Kupującego.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep internetowy MARPUR zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
- Przy zamówieniu materaca na wymiar klienta, o niestandardowych wymiarach lub wykonaniu, wymagamy wcześniejszego opłacenia zamówienia, przelewem na konto rachunku firmowego: Mariusz Kaczmarek, nr konta PLN: 85 1090 1144 0000 0001 4971 2365
- Sklep internetowy MARPUR wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie podać dane firmy wraz z NIP.
IV. Dostawa
- Informacje o kosztach dostawy są podawane w koszyku w polu "Dostawa" oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia prze Klienta. Koszty dostawy doliczane są do ceny Towaru i ponoszone przez Klienta.
- Opłata za dostawę jest wskazana na dokumencie sprzedaży jako oddzielna pozycja. W przypadkach darmowej dostawy dla Klienta, opłata zostaje uiszczona przez Sklep internetowy MARPUR. Na dokumencie sprzedaży pozycja opłaty nie występuje.
- Zamówienia na materace są realizowane są w ciągu 1-5 dni roboczych, na łóżka oraz pozostałe produkty ok 2-3 tygodnie.
- Czas realizacji zamówienia to czas od zaksięgowania wpłaty do momentu wydania paczki kurierowi.
- W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie jest możliwa w czasie wskazanym w punkcie 3 powyżej, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany.
- W przypadku gdy nie uda się zrealizować dostawy przez wybrany przez Klienta sposób dostawy, zostanie on o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo.
- Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia materacy i mebli do mieszkania. Dostawa jest do pierwszych drzwi. Należy zapewnić osoby do pomocy przy wniesieniu mebli w dniu dostawy.
V. Ceny i metody płatności
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym MARPUR, są podane w złotych polskich oraz euro i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Klient ma możliwość zapłacenia za kupione przedmioty:
- przelewem bankowym
- płatnością gotówkową przy odbiorze towaru
- poprzez szybkie płatności internetowe "Przelewy24" w tym płatności kartą płatniczą oraz BLIK
- poprzez zakup na raty
VI. Prawo do odstąpienia od umowy
- Każdemu klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania jakiekolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, licząc od dnia otrzymania towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inna niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Odstępując od umowy sprzedaży Towaru, Konsument może posłużyć się jednym z wzorów oświadczenia znajdującym się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe: Pobierz Formularz zwrotu towaru
- W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie na adres: MAR-PUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Sklep Internetowy MARPUR dokona zwrotu otrzymanej płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się od zwrotu tych płatności do czasu otrzymania Towaru.
- Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony i brudny. Może być używany jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia funkcji i użyteczności zakupionej rzeczy. W przypadku uszkodzenia zwracanego produktu, sprzedający może odjąć kwotę za powstałe uszkodzenia przedmiotu. Do paczki z odsyłanym produktem, należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę), produkt najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie.
- Koszty zwrotu i odesłania zakupionych rzeczy pokrywa kupujący.
VII. Ochrona danych osobowych
- ADMINISTRATOREM Twoich danych jest MAR-PUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, NIP 9970044089, Regon 300481674
- Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Klientów podane w formularzu zamówienia lub w formularzu rejestracyjnym dla konta użytkownika.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (dalej "RODO")
- W przypadku zamówienia produktów, dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu zamówienia produktów i wykonania umowy sprzedaży produktów do czasu zakończenia realizowania zamówienia. Ponadto, po zrealizowaniu procesu sprzedaży, w prawnie uzasadnionym interesie Administratora, dane Klienta przechowywane są w celu zabezpieczenia Administratora przed ewentualnymi roszczeniami i w celu wykazania przestrzegania przepisów prawa przez okres nie krótszy od upływu terminów przedawnienia. Raz na trzy lata Administrator weryfikować będzie, czy przetwarzanie danych osobowych nadal jest celowe. Wszelkie dane zbędne będą niezwłocznie usuwane.
- Zgodnie z obowiązującym prawem dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, np. podwykonawcom naszych usług, firmom przewozowym i kurierskim oraz podmiotom uprawnionym do uzyskiwania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o obowiązującą podstawę prawną.
- Klient ma prawo do żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Klient może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw, skargę do organu nadzorczego oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w RODO. Prawo do cofnięcia zgody przysługuje w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
VIII. Reklamacje dotyczące towarów
- Sklep internetowy MARPUR jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] -556[3] i kolejnych Kodeksu cywilnego.
- Niezależnie od powyższego, Towary oferowane w sklepie internetowym objęte są dwuletnią Gwarancją.
- Zmiana koloru pianki. Nasze materace produkujemy na bieżąco, z nowych, nigdy nieużywanych materiałów (pianek, sprężyn, lateksu, itp). Nowa pianka przy dostępnie tlenu, zmienia swój kolor na bardziej żółty, co jest naturalnym zjawiskiem, występującym w każdym materacu. Zmiana koloru po kilku tygodniach, zżółknięcie pianki, nie podlegają więc gwarancji.
Odkształcenia na powierzchni materaca. Materac to przedmiot, wykonany z miękkich i elastycznych materiałów, które stale pracują, podlegają więc naturalnemu zużyciu. Każdy nowy materac po krótkim okresie użytkowania (2-4 miesiące), staje się bardziej miękki, powstają również naturalne zagłębienia w piance w miejscu ułożenia ciała i zwiększonego nacisku. Dlatego wgłębienia na powierzchni materaca do 3-4 cm nie podlegają gwarancji, ponieważ stanowią one naturalne zużycie materiałów, które nie wpływają na jakość i użyteczność produktu. Dopiero, jeśli na użytkowanym materacu powstanie wgłębienie na 5 cm, to taka sytuacja podlega reklamacji. Również kruszenie, załamywanie się pianki podlega reklamacji.
Przypominamy aby podczas prawidłowego użytkowania materaca, obracać go co 2-3 miesiące na drugą stronę góra-dół, oraz zmieniać stronę głowa-nogi. Wówczas wyleżana pianka wstanie, a cały materac uzyska dłuższą żywotność.
Wymiary materaca mogą się nieznacznie różnić ze względu na sprężystość materiałów +-3cm. - Aby poprawnie złożyć Reklamację, należy wysłać listownie lub mailowo na adres: biuro@marpur.pl opis uszkodzeń, zdjęcia uszkodzeń oraz dane kupującego. Po sprawdzeniu uszkodzeń, możemy poinformować o konieczności odesłania reklamowanego produkt, w celu jego sprawdzenia, na adres firmy: MARPUR, Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, tel: 607 462 647
- Do wysyłanego produktu, należy dołączyć wypełniony Formularz Reklamacji wraz z opisem uszkodzeń: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI
- Produkt należy odpowiednio przygotować do wysyłki i zapakować, najlepiej w oryginalne opakowanie lub folię zabezpieczającą.
- Wysłanie produktu na reklamację, zamówienie kuriera oraz koszty wysyłki są po stronie kupującego.
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu, ustosunkujemy się do reklamacji, jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszty wysłania produktu zostaną zwrócone a produkt naprawiony lub wymieniony na nowy.
- Sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
IX. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy MARPUR a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę sklepu MAR-PUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno
- Regulamin dostępny jest dla Klientów w wersji elektronicznej na stronie sklepu www.marpur.pl (w stopce, zakładka "Regulamin").
UWAGA!
Wymiary mogą odbiegać od rzeczywistych w tolerancji +/- 5cm, jest to spowodowane specyfiką wyrobów tapicerskich.
KOLORYSTYKA:
Ze względu na różne parametry monitorów, oraz zmienne warunki oświetleniowe, przedstawioną kolorystykę prosimy traktować jako poglądową. Kolory mogą nieco odbiegać od rzeczywistych w zależności od ustawień monitora.
ZAŁĄCZNIKI: