Zasady i warunki dostawy produktów
Nasze produkty wysyłamy na terenie całej Polski, Czech, Słowacji, Niemiec i innych krajów Unii Europejskiej, szybkim, bezpiecznym i sprawdzonym kurierem. Zależy nam, aby zakupione produkty dotarły do Ciebie na czas i bez zbędnych kłopotów. Dlatego wysyłamy je odpowiednio zabezpieczone do transportu, zrolowane, zapakowane w folię ochronną i korzystamy tylko ze sprawdzonych firm kurierskich. Całkowity koszt dostawy jest obliczany w zależności od ilości i wielkości kupionych rzeczy i jest podany po dodaniu rzeczy DO KOSZYKA, na stronie realizacji zamówienia.
Możliwy jest również odbiór osobisty swoim samochodem lub własnym kurierem (po wcześniejszym umówieniu).
Koszt dostawy
- odbiór osobisty: pod adresem firmy 0zł
- wysyłka kurierem: dokładny koszt dostawy zostanie podany przy zakupie, w koszyku i zostanie doliczony do zakupionych produktów (ok 49-59zł za jeden materac, każdy materac wysyłamy w oddzielnej paczce, ponieważ są to duże gabaryty)
Czas dostawy
Czas dostawy wynosi 1 - 5 dni roboczych w zależności od stanów magazynowych i dostępności produktu. Jest liczony od momentu złożenia zamówienia oraz potwierdzenia przyjęcia go do realizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić, a tym samym, aby wybrane przez Ciebie produkty jak najszybciej znalazły się w Twoim domu.
O szczegóły pytaj naszych sprzedawców.
Jak przebiega dostawa?
Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie przystępujemy do jego realizacji. W ciągu 1-5 dni roboczych wysyłamy materac, kurier ma również 2-3 dni na dostawę. Czas wysyłki łóżek to ok 2-3 tygodnie. Wcześniej przed dostawą kurier skontaktuje się telefonicznie oraz dostaną Państwo powiadomienie SMS o planowanej dostawie. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia materacy i mebli do mieszkania. Dostawa jest do pierwszych drzwi. Należy zapewnić osoby do pomocy przy wniesieniu mebli w dniu dostawy.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, opakowania lub pokrowca do materaca, prosimy nie odbierać paczki od kuriera. Spisać z kurierem protokół reklamacyjny, wyślemy ponownie nowy produkt.
Zasady i warunki zwrotu towaru
- Każdemu klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania jakiekolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, licząc od dnia otrzymania towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Odstępując od umowy sprzedaży Towaru, Konsument może posłużyć się jednym z wzorów oświadczenia znajdującym się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe: Pobierz Formularz zwrotu towaru
- W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie na adres: MARPUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Sklep Internetowy MARPUR dokona zwrotu otrzymanej płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się od zwrotu tych płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia Towaru.
- Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony i brudny. Może być używany jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia funkcji i użyteczności zakupionej rzeczy. W przypadku uszkodzenia zwracanego produktu, sprzedający może odjąć kwotę za powstałe uszkodzenia przedmiotu. Do paczki z odsyłanym produktem, należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę),
- Produkt do wysyłki należy odpowiednio spakować, materac zrolować, zwinąć, aby zajął mniej miejsca i owinąć folią np stretch. Produkt najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie. Następnie należy zamówić kuriera np GLS, DHL, Ambro Express i odesłać do nas zwracane produkty.
- Koszty zwrotu zakupionych rzeczy pokrywa kupujący.