Zasady i warunki dostawy produktów

Nasze produkty wysyłamy na terenie całej Polski, Czech, Słowacji, Niemiec i innych krajów Unii Europejskiej, szybkim, bezpiecznym i sprawdzonym kurierem. Zależy nam, aby zakupione produkty dotarły do Ciebie na czas i bez zbędnych kłopotów. Dlatego wysyłamy je odpowiednio zabezpieczone do transportu, zrolowane, zapakowane w folię ochronną i korzystamy tylko ze sprawdzonych firm kurierskich. Całkowity koszt dostawy jest obliczany w zależności od ilości i wielkości kupionych rzeczy i jest podany po dodaniu rzeczy DO KOSZYKA, na stronie realizacji zamówienia.

Możliwy jest również odbiór osobisty swoim samochodem lub własnym kurierem (po wcześniejszym umówieniu).

Koszt dostawy

  • odbiór osobisty: pod adresem firmy 0zł
  • wysyłka kurierem: dokładny koszt dostawy zostanie podany przy zakupie, w koszyku i zostanie doliczony do zakupionych produktów (ok 49-59zł za jeden materac, każdy materac wysyłamy w oddzielnej paczce, ponieważ są to duże gabaryty)

Czas dostawy

Czas dostawy wynosi 1 - 5 dni roboczych w zależności od stanów magazynowych i dostępności produktu. Jest liczony od momentu złożenia zamówienia oraz potwierdzenia przyjęcia go do realizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić, a tym samym, aby wybrane przez Ciebie produkty jak najszybciej znalazły się w Twoim domu.
O szczegóły pytaj naszych sprzedawców.

Jak przebiega dostawa?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie przystępujemy do jego realizacji. W ciągu 1-5 dni roboczych wysyłamy materac, kurier ma również 2-3 dni na dostawę. Czas wysyłki łóżek to ok 2-3 tygodnie. Wcześniej przed dostawą kurier skontaktuje się telefonicznie oraz dostaną Państwo powiadomienie SMS o planowanej dostawie. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia materacy i mebli do mieszkania. Dostawa jest do pierwszych drzwi. Należy zapewnić osoby do pomocy przy wniesieniu mebli w dniu dostawy.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, opakowania lub pokrowca do materaca, prosimy nie odbierać paczki od kuriera. Spisać z kurierem protokół reklamacyjny, wyślemy ponownie nowy produkt.

Zasady i warunki zwrotu towaru

  1. Każdemu klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania jakiekolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, licząc od dnia otrzymania towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru, Konsument może posłużyć się jednym z wzorów oświadczenia znajdującym się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe: Pobierz Formularz zwrotu towaru
  3. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie na adres: MARPUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  4. Sklep Internetowy MARPUR dokona zwrotu otrzymanej płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się od zwrotu tych płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia Towaru.
  5. Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony i brudny. Może być używany jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia funkcji i użyteczności zakupionej rzeczy. W przypadku uszkodzenia zwracanego produktu, sprzedający może odjąć kwotę za powstałe uszkodzenia przedmiotu. Do paczki z odsyłanym produktem, należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę),
  6. Produkt do wysyłki należy odpowiednio spakować, materac zrolować, zwinąć, aby zajął mniej miejsca i owinąć folią np stretch. Produkt najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie. Następnie należy zamówić kuriera np GLS, DHL, Ambro Express i odesłać do nas zwracane produkty.
  7. Koszty zwrotu zakupionych rzeczy pokrywa kupujący.

Pobierz Formularz zwrotu towaru